- Locatie
Raadzaal 0.26 (BEL-kantoor)
- Voorzitter
- P. Sprey
- Toelichting
-
Opzet van de Raadsessie
De Raadsessie is een informerende en voor de raads- en burgerleden beeldvormende bijeenkomst , waar ook burgers en andere belanghebbenden kunnen inspreken.
Opzet van de Raad
Tijdens de raadsvergadering vindt nadere menings- en besluitvorming plaats.
Agendapunten
-
A.1Opening vergadering Sessie
-
A.2
Bijlagen
-
A.3
Zij die het woord willen voeren kunnen zich daarvoor tot het begin van de vergadering aanmelden bij de griffier (j.debruijn@eemnes.nl).Niet kan worden ingesproken over:
- besluiten waartegen bezwaar of beroep bij de rechter openstaat of heeft gestaan
- benoemingen, keuzen, voordrachten of aanbevelingen van personen of
- onderwerpen waarover een klacht volgens artikel 9:1 van de Algemene wet bestuursrecht is of kan worden ingediend. -
A.4
Inhoud: De Sessie wordt voorgesteld de besluitenlijsten vast te stellen.
Bijlagen
-
A.5.1
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld de Kernrandvisie en de bijbehorende begrotingswijziging vast te stellen
Bijlagen
-
A.5.2
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld het College te mandateren om de Gemeenschappelijke Regeling te wijzigen.
Bijlagen
-
A.5.3
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld de verordening vast te stellen.
Bijlagen
-
A.5.4
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld de verordeningen vast te stellen.
Bijlagen
-
A.5.5
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld de verordening vast te stellen en kennis te nemen van de nota.
Bijlagen
-
A.5.6
Inhoud: De Raad wordt voorgesteld de begrotingswijziging vast te stellen.
Bijlagen
-
A.6Rondvraag (feitelijke vragen)
-
A.7
Bijlagen
-
B.1Opening vergadering Raad
-
B.2
Bijlagen
-
B.3
Inhoud: De raad wordt voorgesteld de besluitenlijst vast te stellen
Bijlagen
-
B.4
Zij die het woord willen voeren kunnen zich daarvoor tot het begin van de vergadering aanmelden bij de
griffier j.debruijn@eemnes.nl). Niet kan worden ingesproken over:-
besluiten waartegen bezwaar of beroep bij de rechter openstaat of heeft gestaan
- benoemingen, keuzen, voordrachten of aanbevelingen van personen of
-
onderwerpen waarover een klacht volgens artikel 9:1 van de Algemene wet bestuursrecht is of kan worden ingediend
-
onderwerpen waarover een inspreekmogelijkheid in een Ronde of Sessie is geweest of nog zal plaatsvinden
-
ingekomen stukken , mededelingen, verslagen en besluitenlijsten
-
-
B.5
Inhoud: Raadsleden kunnen mondeling vragen stellen aan het college. Het lid dat vragen wil stellen meldt dat tenminste 24 uur voor de vergadering via de griffier aan de voorzitter. Tijdens het vragen uur kunnen geen moties worden ingediend en worden geen interrupties toegelaten.
12dec: Inmiddels is melding gedaan dat vragen worden gesteld over:
- datalek bij de BELgemeenten
- ontwikkelingen buurtbus
- bezoek burgemeesters Commissaris der Koning dhr. Remkes
Bijlagen
-
B.6Onderwerpen uit de Sessie: 1) Wijziging GR RUD Utrecht - 2) Legesverordening 2017 - 3) Belastingverordeningen - 4) Financiƫle verordening ex art 212 Gemeentewet - 5) Dotatie reserve MIP
-
B.7
Inhoud: De raad wordt voorgesteld de regeling vast te stellen.
Bijlagen
-
B.8
Inhoud: De raad wordt voorgesteld met betrekking tot de afwikkeling een besluit te nemen.
Er zijn geen ingekomen stukken. -
B.9
Bijlagen